Friday, July 2, 2010

SENARAI 40 ORANG ULAMA MUDA...

Setakat ini kita masih lagi belum melihat sendiri senarai nama kumpulan 40 ulama muda yang didakwa telah bersetuju untuk menyertai UMNO (parti thoghut).

Salah seorang ulama muda, Mohd Hosni Mubarak Abdul Hamid (gambo), yang mendakwa dirinya “diperdaya” agar memasuki Umno bersama 4 lagi sahabatnya minggu lalu menegaskan, mereka tidak pernah mengisi borang menyertai parti tersebut sebagaimana dilaporkan sebelum ini.

Hosni mengakui kehadirannya dalam program Jumaat yang berakhir dengan penyerahan borang adalah kerana diberitahu Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mahu bertemu dengan mereka yang pernah belajar di Timur Tengah.

Bagaimanapun Fadlan mendakwa yang keempat-empat mereka itu tidak termasuk dalam kumpulan 40 ulama muda dan fadlan sendiri katanya tidak mengenali dan berjumpa dengan keempat-empat mereka sebelum ini... dah tue buat apa jemput??.. nak meriahkan majlis lagi kot????

... KUARKAN SENARAI NAMA KUMPULAN 40 TU... SO SENANG KAMI NAK CHECK BETUL KE TAK DEPA INI IKHLAS LILLAHITAALA ISI BORANG UMUNO...

http://dppwm.blogspot.com

1 comment:

Ayid said...

Salam ya akhi. Taubat lahum pun mereka tak akan keluarkan senarai nama yang masuk dalam UMNO tu. Itu perjuangan penipu mereka. ha ha ha