Thursday, February 4, 2010

MAJLIS JAMUAN ESOK, HARI JUMAAT 5.2.2010

2 comments:

Unknown said...

salam...blog enta sudah di link

kk said...

salam saudara, aku dah lama dah cakap benda ni, aku tengok kita dalam pas ni selalu aje kutip derma, bukan aku marah kutip derma tapi kita sebagai parti islam sepatutnya memberi bukan hanya menerima, betul derma itu mencari keredhaan allah, kenapa kita tidak kumpul derma selepas itu kita wujud satu ekonomi baru maksud aku, kenapa wang derma hanya untuk membina sahaja, kenapa tidak gunakan dulu wang derma untuk menambah wang dalam kantung parti, maksud aku kita cari apa yang boleh kita buat dengan duit derma, bagi hutang kepada masyarakat dan dpt sedikit imbuhan, beli sesuatu dan jual kembali kepada jemaah, jadi wang ini bertambah setiap kali digunakan, ambil sket dari duit derma gunakan untuk menambah duit bukan mengadakan majlis jamuan sahaja, harap saudara ku tidak tersalah faham kepada teguran aku ni,