Saturday, January 30, 2010

Aduka Teruna perlu Mohon Maaf : Pemuda UPU Pengkalan Arang

Assalamualaikum wrt. wrkth.

Segala puji bagi Allah yang menciptakan ulama' sebagai cahaya bagi menerangi wajah dan hati kita dengan sinar islam sinar yang suci. selawat dan salam buat junjungan mulia yang keperibadiannya diteladani oleh ulama' untuk dijadikan contoh terbaik bagi umat islam dan bukan islam.

Terkenang saya ketika menuntut di sebuah IPT di Mu'tah, ianya berlaku pada tahun 2002. kejadian itu berlaku disebabkan seorang Bekas Presiden KUJ (kelab umno jordan) melakukan provokasi terhadap MB Terengganu ketika itu ialah Tuan Guru Hj. Abdul Hadi Awang yang datang singgah ke jordan untuk ke Mekkah.

Kejadiannya sama yang dilakukan oleh Khairul Nizam Abd Ghani, 29, yang dikenali dengan nama penanya(Aduka Teruna) yang bertubi-tubi berusaha menjatuhkan imej Tuan Guru Hj. Abdul Hadi Awang yang nyata menyebabkan kemarahan Ahli-Ahli PAS dan Rakyat Terengganu keseluruhannya yang pernah dilakukan oleh Bekas Presiden Kelab Umno Jordan ketika dulu.

Justeru itu, saya mewakili Pemuda UPU Pengkalan Arang meminta Khairul Nizam Abd Ghani memohon maaf kepada seluruh Ahli PAS dan membubarkan PAS REFORM yang terang-terang paksi UMNO dan BARISAN NASIONAL. Untuk pengetahuan Agensi UMNO dan BN, Jangan Sangka sudah tiada Ahli PAS yang bersifat seperti Khalifah Umar AlKhattab. Kami tidak akan membiarkan Islam dan Ulama' di sepak tendang oleh Munafiq yang bencikan cahaya ilahi.

Moga Hidayah Milikmu, Wassalamualaikum Wrt Wkth.

Islam Memimpin Perubahan


Yang Ikhlas


Shahr Albatnani
Ketua Pemuda
UPU PAS Pengkalan Arang.

No comments: