Thursday, January 7, 2010

Imej PAS akan tercemar lagi??


Assalamualaikum dan salam 1 jumaat,

Ramai diantara kita yang mendapat mesej dan terbaca kain-kain rentang yang menyeru semua orang yang cintakan islam, turun berdemo untuk mempertahankan kalimah Allah di Bandar Kuala Terengganu selepas solat jumaat nanti.

Terasa hairan dihati penulis kenapa kita rakyat melayu asli ini tidak faham asas kepada islam itu adalah syahadah dan turutan hukum islam yang perlu kita pertahankan.

dalam erti syahadah itu kita telah ber"bai 'ah" dengan Allah yang kita betul-betul mengikut segala suruhannya dan betul-betul meninggalkan larangannya. Adakah masih lagi kurang bukti yang P.A.S telah mempertahankan Allah dari tertubuhnya wasilah islam ini?

Adakah kerana P.A.S tidak mengadakan DEMONTRASI, P.A.S tidak bersungguh-sungguh untuk mempertahankan Allah dan tidak serius dalam perjuangan??

berdemo petang ini hanyalah semata-mata untuk menunjukkan yang orang-orang UMNO sayangkan Islam kononnya.

Cadangan saya lah...kan kamu MEMERINTAH....

Jadi, kenapa UMNO tidak merampas sahaja MAHKAMAH? sedangkan PERAK yang BERDAULAT itu pun dapat KAMU gulingkan. kami menyokong jika UMNO menculik HAKIM-HAKIM yang tidak selari dengan keputusan ISLAM dan dihantar ke England untuk hidup mewah daripada menambahkan orang murtad di Malaysia Negara Islam ini.

untuk semua orang-orang UMNO, rakyat sekarang rakyat cerdik. JANGAN berlakon jadi Penyokong P.A.S jika kelakuan sebijik macam yahudi. Penyokong P.A.S ada identitinya.

Wahai pemimpin UMNO, satu sahaja yang saya ingin khabarkan.

hanya satu perkataan yang ada dalam hati-hati anak muda sekarang IAITU..........




Jangan sertai demo petang ini...tengak tak pe....

kecuali Demo di Kedutaan Mesir......

No comments: