Friday, January 22, 2010

MOGA CEPAT SEMBUH....Amin ya Rabb...

Pahlawan yang disayangi rakyat


kami dari Pimpinan Pemuda Pas UPU Pengkalan Arang mendoakan kesejahteraan Ketua Pemuda Pas Batu 6, yang juga Pemilik Kedai Beraneka Kerepek Mak Cik Yam Batu 6, AlFadhil Ustaz Wan Mohd Nasiruddin Wan Ahmad yang demam panas hampir seminggu yang lalu, semoga tabah dalam menempuhi ujian Allah s.w.t. Beliau terkenal di UPU Batu 6 kerana kecaknaan kebajikan rakyat dan kesibukannya dalam mengadakan Program tarbiyyah untuk Pemuda-pemuda kampung.




Walaupun demam teruk, beliau tetap bersama orang kampung mengadakan demo membantah penjualan judi di Sempadan Kg. Batu 6 dan Kg. Pengkalan Arang.



Sementara itu, Pengasas Pondok Almadini, AlFadhil Ustaz Ahmad Rokim Annuria Almadini, turun mengalami demam panas selama 2 hari. Beliau seorang Ulama' muda yang aktif di kawasan Kuala Nerus dan rutin kuliah Jumaatnya setiap minggu di Surau Pengkalan Arang diganti oleh Alfadhil Ustaz Adam (Ketua Pemuda PAS DUN Bukit Tunggal). Dalam masa yang sama. Ketua UPU Pengkalang Arang, Tuan Haji Mat Sulaiman dan Ketua Pemuda UPU Pengkalan Arang, Shahr Albatnani turun termasuk dalam fenomena demam panas. Mari la kita sama-sama berdoa, Semoga Allah mengembalikan kesihatan Pemimpin dan Pendakwah ini agar mekera dapat berbakti kepada Hamba dan Agama mu ya Allah s.w.t...Amin ya Rabb

1 comment:

Unknown said...

Salam. Ana telah linkkan blog enta.